Kurumsal Yurtdışı Eğitim Organizasyonları

Özel ya da resmi kurum ve kuruluşların, yurtdışında toplu eğitim talepleri, öğrenci sayısı ve mesleki ihtiyaçlar göz önünde bulundurularak ele alınmakta ve fiyatlandırılmaktadır. Çünkü her kurumun farklı bir personel kitlesi, farklı ihtiyaçları ve öncelikleri vardır. Dolayısıyla, kurumsal eğitim paketlerimiz de, bu ihtiyaç ve beklentilere uygun olarak oluşturulmakta ve sunulmaktadır.

Kurumsal olarak size yurtdışında şu alanlarda hizmet sunmaktayız.

1. Kısa ve Uzun süreli Genel İngilizce Öğrenim Programları
  2. Business English Kursları
  3. Mesleki İngilizce ve Sertifika Kursları
  4. Sınav Hazırlık Kursları
  5. Tatil kursları

Hizmet verdiğimiz ülkeler:

İngiltere, ABD, Kanada, Avustralya, Yeni Zelanda, Malta, Fransa ( Fransızca), Almanya (Almanca), İspanya(İspanyolca), Avusturya(Almanca), Rusya(Rusça), Ukrayna(Rusça)

Özel indirimli fiyatlar

Alacak olduğunuz eğitimin türü, süresi ve öğrenci sayısı göz önüne alınarak size eğitim kurumundan çok özel bir fiyat teklifi getiriyoruz. Bu sayede kurumsal olarak eğitim almanın indirimlerinden yararlanmanızı sağlıyoruz.

Özelleştirilmiş eğitim içerikleri

Eğitime katılacak olan personelin başlangıçtaki dil seviyesine göre değişen oranlarda olmak üzere, alınacak olan eğitime mesleki kelime bilgisi de eklenmekte, bu sayede alınan yabancı dil eğitiminin, iş yaşamında da maksimum verimi sağlaması temin edilmektedir. Bu amaçla, hizmetin alınacağı dil okulu ile eğitim başlamadan önce özel çalışmalar yaparak, eğitim alacak olan personelin ihtiyacı olan kelime bilgisinin de müfredata eklenmesini sağlıyoruz.

Grupların dağıtılması

Kalabalık gruplar halinde gelen öğrencileri, farklı şehirlere dağıtıyoruz. Bu şekilde aynı okulda sürekli olarak karşılaşmıyorsunuz. Sınıflara dağılımın dikkatli yapılmasını sağlıyor, aynı sınıfta eğitim alanların sayısını minimum düzeyde tutuyoruz.

Zengin Konaklama Seçenekleri

Eğitim alacak olan kurumun ve personelin özelliklerine, ihtiyaç talep ve bütçelerine göre en uygun ve konforlu konaklama seçeneklerini temin ediyoruz. Yurtdışında eğitim aldığınız sürede bir aile yanında, size özel bir evde, bir otelde, residansta ya da yurtlarda konaklamayı tercih edebilirsiniz. Tercih edecek olduğunuz konaklama türü ile ilgili tüm bilgileri ve detayları size yolculuk öncesinde rapor olarak sunuyoruz.

Etkili Raporlama ile isabetli seçimler yapın

Karar aşamasında, kurumunuzun talep, ihtiyaç ve bütçesi göz önünde bulundurarak size en uygun seçenekleri tüm detaylarıyla bir rapor olarak sunuyor ve ELT olarak biz de sizin için en uygun bulduğumuz seçenek üzerinde görüş bildiriyoruz. Tabii ki son karar sizin. Ancak biz ELT olarak sizin bu kararınızı bütün detayları ve istatistikleri incelemiş olarak verdiğinizden emin oluyoruz.

Yolculuk organizasyonu ve karşılama

Eğitim ve konaklamanızın yanı sıra, yolculukla ilgili tüm organizasyonunuzun gerçekleştirilmesinde de size mükemmel bir hizmet sunuyoruz. Bu sayede uçak bileti rezervasyonu yaptırmak, bilet satın almak vs. zahmetlere girmenize de gerek kalmıyor. Üstelik verdiğimiz hizmetlere gittiğiniz ülkede havaalanında karşılanma da dahil. Yani yolculuğunuzla ilgili tüm detayları ELT hallediyor.

Ücretsiz vize danışmanlık hizmetleri

Tüm personelinizin vize dosyalarının hazırlanması ve konsolosluklara gönderilmesi ile işlem takiplerinin yapılması da ELT’nin size ücretsiz olarak verdiği önemli hizmetlerden biridir. Bu sayede, konsoloslukların sürekli değişen vize uygulamalarını takip etmek zorunda kalmayacak, ELT’nin kontrolünde vize işlemlerinizi en kısa sürede tamamlayabileceksiniz.